Welcome guest. Sign In | New User Sign Up | Post Picture | Gallery
email: pass:




subscribe via RSS feed

Yahoo! Answers
Open Question: i want this tattoo but i dont want to completely copy it. help me make it unique ?
so i want this tattoo heres the link to tattoo http://inkbitetattoos.deviantart.com/art/Pain-is-Temporary-176440052 i dont want to completely copy this tattoo how can i make it different and uniqu
2013-08-03T06:28:23+0000
Open Question: Facial tattoos... WTF?
2013-08-03T06:24:38+0000
Open Question: How bad does my tattoo look?
It's a home tattoo, (big mistake) I just wanted to know if i over criticize it or it's really shit. I have others professionally done, this one's getting fixed soon. I just want honest opinions fro
2013-08-03T06:22:44+0000
Open Question: How bad does my tattoo look?
http://tinypic.com/view.php?pic=izua37&s=5 http://tinypic.com/view.php?pic=2w562vr&s=5 And in my Avi are the only ones where I can find a decent looking shot of it. It says with hope comes faith,
2013-08-03T06:18:04+0000
rate my ink tattoo pictures & designs
Dragon Cover up tattoo
<-back next->

1 to 11 of 11 comments

Brabus111 Brabus111 2009-11-05
LOL... Yeah have heard that from a couple of people...:P

Thanks for the positive comments folks :)
Hannibal Hannibal 2009-11-05
Groundskeeper Willy! It is! It's uncanny. Brilliant.

It's a 10 from me!
raVen raVen 2009-11-05
haha grounds keeper willy for sure.

nice tat man. 8 from me
all your ink sux all your ink sux 2009-11-05
Dude , the tattoo looks amazing!! and dont take this as any sort of disrespect......but am i the only one that thinks it looks JUST LIKE Grounds keeper willy ? from the simpsons??
escher escher 2009-11-02
Super work! Really nice man.
James James 2009-10-27
what a fantasic cover up great job your artist did..10 for sure please check mine out and let me know what you think thanks,;)
Laura Laura 2009-08-16
I absolutely love the flow and the colours, it is all nine out of ten except for the dragons face, it just isnt as good as the rest of it (but the rest is awesome so i wouldnt worry overly much) x
Tonia Tonia 2009-03-12
Great color.. leaves are a nice touch, its different....AWESOME cover up.10
pauldatsme pauldatsme 2009-03-12
Thats a fine job I might say. Colors are great together
Brabus111 Brabus111 2009-03-07
Nope, not Groundskeeper Willie, but I can see what you mean. :P
Hayley Hayley 2009-03-06
Is thta dragon a cousin of grounds keeper Willie from the Simpsons????

Can't see what you were covering , so a success i'd say!


<-back next->




Do you have a tattoo pic? and see what others think


Signup | Login | Home | Gallery | Search | User Profiles | Help | About | Links
Privacy | TOU | Site Map | Contact
© 2014 ratemyink.com