Welcome guest. Sign In | New User Sign Up | Post Picture | Gallery
email: pass:




subscribe via RSS feed

Yahoo! Answers
Open Question: i want this tattoo but i dont want to completely copy it. help me make it unique ?
so i want this tattoo heres the link to tattoo http://inkbitetattoos.deviantart.com/art/Pain-is-Temporary-176440052 i dont want to completely copy this tattoo how can i make it different and uniqu
2013-08-03T06:28:23+0000
Open Question: Facial tattoos... WTF?
2013-08-03T06:24:38+0000
Open Question: How bad does my tattoo look?
It's a home tattoo, (big mistake) I just wanted to know if i over criticize it or it's really shit. I have others professionally done, this one's getting fixed soon. I just want honest opinions fro
2013-08-03T06:22:44+0000
Open Question: How bad does my tattoo look?
http://tinypic.com/view.php?pic=izua37&s=5 http://tinypic.com/view.php?pic=2w562vr&s=5 And in my Avi are the only ones where I can find a decent looking shot of it. It says with hope comes faith,
2013-08-03T06:18:04+0000
rate my ink tattoo pictures & designs
Comments made by Techno_squirrel
<-back next->

1 to 15 of 28 comments

Techno_squirrel Techno_squirrel 2010-12-22 Techno_squirrel tattoo
Beautiful!
I love the stylized symbol...
Techno_squirrel Techno_squirrel 2010-12-22 Techno_squirrel tattoo
I get your point...I'm gonna get one soon, also the symbol, in green.
Their music is what keeps me up and running.
Techno_squirrel Techno_squirrel 2010-10-29 Techno_squirrel tattoo
This is AMAZING! Pure ten!
Techno_squirrel Techno_squirrel 2010-10-29 Techno_squirrel tattoo
A better pic to get a better view of the tat would help. I'm not sure, but I think it lacks details, and more shading.
Techno_squirrel Techno_squirrel 2010-10-29 Techno_squirrel tattoo
Omg I love it! The colors are amazing and the details too...
Techno_squirrel Techno_squirrel 2010-10-29 Techno_squirrel tattoo
WTF is that??
Techno_squirrel Techno_squirrel 2010-10-29 Techno_squirrel tattoo
OMG, you actually managed to push Mythical Crab up the list with ... this (?)
Techno_squirrel Techno_squirrel 2010-03-04 Techno_squirrel tattoo
Awwww I love it!! Totally cute! Love your other tatts too, very original and colorful!
Techno_squirrel Techno_squirrel 2010-02-27 Techno_squirrel tattoo
Awwww sooo cute :)
Can't wait to see a better pic..specially love the colors on Sallie
Techno_squirrel Techno_squirrel 2010-02-26 Techno_squirrel tattoo
Perfect...Both the tattoo and the movie..I like his eyes specially, really makes him alive..
Techno_squirrel Techno_squirrel 2010-02-26 Techno_squirrel tattoo
Awww Love it :)
Specially the frame, very Nightmareish :P
Techno_squirrel Techno_squirrel 2010-02-26 Techno_squirrel tattoo
Now this is a masterpiece..I LOVE it!
Techno_squirrel Techno_squirrel 2010-02-26 Techno_squirrel tattoo
Cute! Very detailed for the size of it...
Techno_squirrel Techno_squirrel 2010-02-26 Techno_squirrel tattoo
I like it...kinda creepy :D
I would add some shading tho...
Techno_squirrel Techno_squirrel 2010-02-26 Techno_squirrel tattoo
I like it a lot...although, I must agree, kinda looks like hair?


<-back next->




Do you have a tattoo pic? and see what others think


Signup | Login | Home | Gallery | Search | User Profiles | Help | About | Links
Privacy | TOU | Site Map | Contact
© 2014 ratemyink.com